Kereskedelem
Tipográfia

A fogyasztók egyre inkább az élményeket is biztosító vásárlást részesítik előnyben, ezért a kiskereskedelem kénytelen erre a területre is figyelmet fordítani, hiszen ellenkező esetben a fogyasztók máshol vásárolnak majd.

A fogyasztók vásárlás közben élményekre is vágynak, ezért a kiskereskedelem arra kényszerül, hogy bővítse, illetve minőségi szempontból javítsa szolgáltatásait. Azon termékek, melyeknek megvásárlása a vevők számára nem biztosít élményeket, az online szektorba kerülnek át, ami a márkagyártókat különleges kihívások elé állítja. Ezáltal nő a prémium termékek iránti kereslet, ami új esély a kereskedelem és a gyártók számára, hogy jobb termékeket kínáljanak. Ez a lehetőség azért fontos, hogy a fogyasztók elkötelezzék magukat egy adott vállalat felé és véleményt nyilvánítsanak, ami növeli egy adott vállalat rendelkezésére álló vásárlói adatok mennyiségét.

A kereskedőknek támogatniuk kell ezt a folyamatot azáltal, hogy új esélyek után kutassanak és kihasználják ezeket. Az élményeket nem biztosító termékek és márkák esetében a vállalatoknak át kell gondolniuk online stratégiáikat. Ázsiában jelentősen nőnek a fogyasztók kiadásai, ennek statisztikai okai is vannak, mivel Kínában és Indiában olyan gyorsan növekedik ez az érték, hogy az ázsiai átlag meredeken emelkedik. Kínában és Indiában egyaránt nő a rendelkezésre álló bevétel fogyasztói célokra költött aránya, ami – ahogyan majdnem mindenhol a világon – a növekvő jólétre, illetve a nagyobb vásárlóerőre utal.

tabla

 

(TERMÉKMIX magazin – 2018 november)

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek