Kereskedelem
Tipográfia

Az Albertsons az USA-ban idén a saját márkás termékei árukészletét 1400 új termékkel tervezi bővíteni. Ez kétszer annyi árucikket jelent, mint az elmúlt évben.

Az idei év első negyedévében mintegy 300 új termék került a polcokra és továbbiak fogják követni – jelentette be a vállalat. Ebben a fejlődésben része volt a vállalat Rite Aiddel kötött fúzió­jának. Az egyesülésnek köszönhetően az Albertsons 2500 új üzlethez jutott hozzá, amelyekben főleg a saját egészségügyi termékeit árusíthatja. A kereskedelmi márkák serkenthetnék a Rite Aid kiskereskedelmi bevételeit, amelyek az elmúlt években nem igazán növekedtek.

A kereskedelmi márkák ­utáni kereslet gyorsabban nő, mint a pré­mi­um­­-márkák iránti igények, erre a következtetésre jutott a Nielsen egy tanulmányban.

A piackutatók abból indulnak ki, hogy ez a trend maradandó lesz, főleg, ha a kereskedők saját márkás termékeikkel nem csupán jobb árrést érnek el, hanem el tudnak különülni a versenytársaiktól is. Itt különösen a bio- és a természetes módon előállított termékek vonzóak.

Jelenleg minden 5. termék, amelyet az amerikai szupermarketekben árusítanak, saját márkás termék. Azt várják, hogy a verseny ezen a területen egyre inkább ki fog éleződni.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek