Kereskedelem
Tipográfia

A D-CYFOR által végzett új felmérés szerint a britek 92%-a szeretne megszabadulni a gyümölcs- és zöldség­csomagolástól, vagy újrahasznosíthatóvá tenni azt.

A felmérés rámutat, hogy az Egyesült Királyság lakosainak 68%-a szerint az üzleteknek csak olyan termékeket lenne szabad árulniuk, ahol a termék gyártója egyértelműen feltünteti, hogy a termék csomagolásának hány százaléka újrahasznosítható.

A megkérdezettek mintegy 48%-a úgy gondolja, hogy az üzletekben található termékcsomagolásoknak teljesen újrahasznosíthatónak kell lenniük, míg a résztvevő 27%-a azt mondja, hogy több mint 75%-ban újrahasznosíthatónak kell lenniük, és 11% szerint a csomagolásnak 75% és 50% között kell újrahasznosíthatónak lennie.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek