Kereskedelem
Tipográfia

A Carrefour Belgium tovább bővíti online kínálatát, az elmúlt évben mintegy 27%-kal emelkedett a webshopban kínált élelmiszerek száma, jelenleg 19 000 termék hozzáférhető.

2013-ban a Carrefour Belgium volt az első szupermarketlánc, amely a drive-koncepciót megvalósította, ahol a vásárló maga veheti át a vásárolt termékeket vagy házhoz szállítást is kérhet.

A Carrefournak Belgiumban 190 átvételi pontja van, és a vállalat azt tervezi, hogy ezek számát az év végéig 250-re növeli. A leggyakrabban vásárolt termékek top 10-es listáján sok a gyümölcs és a zöldség. A webshop non-food kínálata 22 000 terméket számlál, miközben 2017 elején ez a szám még 15 000 volt, ez 46%-os növekedést jelent.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek