Kereskedelem
Tipográfia

A Zaandami tesztüzlet után Amszterdamban kasszák nélküli AH to go üzleteket nyitnak. 

"Az AH to go tesztüzletben a forgalom némileg magasabb, mint a többi üzletben, mivel a vásárlók ritkábban mennek be olyan üzletekbe, ahol sorba kell állniuk" - nyilatkozta a vezérigazgató.

Ezzel szemben Zaandamban a vásárlók a polcokról veszik le az adott termékeket és nem sokkal ezután már el is hagyhatják az üzletet - folytatja Dockheer.

Az AH to go egy saját maga által kifejlesztett "tap to go" technológiát használ: A vásárlók a polcokon lévő címkéket egy speciálisan erre a célra kifejlesztett kártyával vagy okostelefonnal szkennelhetik.
A "tap" végeztével a vevő el is hagyhatja az üzletet a vásárolt termékekkel, nem sokkal ezután pedig a termékek összege levonásra kerül a számlájáról. Az Ahold Delhaize fontolóra veszi, hogy ezt a technológiát más európai és amerikai üzletekben is alkalmazni fogja.

Az Albert Heijn a marketinget illetően is új utakra lép. Saját közösségi média csatornáján, az Appie Today-en hamarosan készül egy szupermarket-szappanopera. A műsor felvételeit már elkezdték, történeteket dolgoznak fel a való életből. A főszerepeket színészek játsszák, a mellékszerepekben az Albert Heijn üzletek dolgozói lesznek láthatók.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek