Kereskedelem
Tipográfia

Az Albert Heijn Hollnadiában a főzőboxok kínálatát bővíti. A szupermarkethálózat idén mintegy dupla annyi főződobozt kínál. A 12 dobozt magában foglaló aktuális kínálat további 10 box-szal bővül. 

Ezenkívül az Albert Heijn további termékfejlesztéseket tervez a gyümölcs-zöldség termékek körében. A vállalat adatai szerint az online kereskedelem ezen a téren az elmúlt évben 30%-kal emelkedett, az Albert Heijn a vevők kiemelt bizalmát élvezi.

A vállalat további lépéseket tesz a gyümölcs- és zöldségelosztás fejlesztése tekintetében.

Az Albert Heijn a benzinkutakon is egyre inkább jelen lesz. A BP-benzinkutakon található 6 AH-To-Go üzlet idén további üzletekkel bővül, azonban továbbra is próbaüzemről van szó.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek