Kereskedelem
Tipográfia

A brit fogyasztók körében eddig a Waitrose szupermarketek voltak a legnépszerűbbek, azonban a közvéleménykutatások szerint most az Aldi tölti be ezt a pozíciót: a felmérések során a vállalat csaknem ugyanolyan jó eredményt ért el, mint a Waitrose.

A német diszkontok a kiváló minőségért, alacsony áraikért és saját márkás termékeikért szerezhetnek pluszpontokat. A növekvő árak és az egyre szűkösebbé váló háztartási költségvetés mellett a brit fogyasztók készek arra is, hogy lemondjanak bizonyos szolgáltatásokról és valamivel tovább időzzenek a kasszáknál. 

A "Which?" elnevezésű felmérés során az Aldi az első helyen végzett, őt követi a Lidl, a Marks & Spencer és a Waitrose.
A Waitrose személyzetét továbbra is dicsérik, de a "Value for money" kritériumát tekintve már nem jeleskedik annyira, mint 3 évvel ezelőtt. Ezen a téren a Waitrose vásárlói 2 csillaggal értékelték a vállalatot, míg az Aldi 5 csillaggal büszkélkedhet.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek