Kereskedelem
Tipográfia

Megszülettek a francia kereskedelmi konszern, a Carrefour restrukturálási tervei. Alexandre Bompard, aki mintegy fél éve a francia kereskedelmi konszern, a Carrefour vezetője, a kiskereskedelmi vállalat radikális átalakítását jelentette be.

A vállalat 2020-ig évente 2 millió eurós megtakarítást tervez, ezért a konszern Boulogne-Billancourtban található székhelyén dolgozó alkalmazottak számát jelentősen csökkenteni kell. Franciaországban összesen 2400 munkahely szűnhet meg.  Bompard átalakítási terveivel a vásárlók megváltozott vásárlási szokásaira reagál. Az online kereskedelem és az egy adott területre szakosodott kereskedők által teremtett versenyhelyzet, valamint a francia szupermarketek üzemeltetőinek újra és újra fellángoló árharca nehézségek elé állítja a konszernt.  

Bompard Franciaországban 2022-ig 1 millió új vevőt akar megnyerni azzal, hogy megújítja termékpalettáját. A biotermékek forgalmának több mint háromszorosára, 5 milliárd euróra kell emelkednie, és az elkövetkező 5 évben a vállalat 3 milliárd eurót tervez befektetni az online üzletbe.

Ezzel szemben a nagy alapterületű hipermarketek területét csökkenteni kell, ezzel egyidejűleg a vállalat a megnevezett időszakban 2000, szűk termékkínálattal rendelkező üzlet nyitását tervezi a nagyobb városokban.  

A Carrefour a spanyol Dia-lánctól átvett üzletek számát is csökkentené. 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek