Kereskedelem
Tipográfia

A német REWE kereskedelmi vállalat első száz cukorcsökkentett terméke már idén a polcokra kerül, és a tervek szerint 2020-ra már kizárólag csökkentett cukortartalmú saját márkás termékeket árusítanak.


A vállalat már 2017-ben megkezdte saját márkás termékeinek felülvizsgálat, miközben azon dolgoztak, hogy a feldolgozott élelmiszerek íze és állaga minőségileg ne változzon. A vállalat hangsúlyozza, hogy elkötelezett az élelmiszerek magas cukortartalma által okozott gyakori betegségek, mint például a túlsúly, a cukorbetegség vagy a szív- és érrendszeri megbetegedések megelőzésében.
"A cukor teljes bevitelének csökkentésével a REWE szeretne hozzájárulni a vásárlók egészségéhez. Nyilvánvaló, hogy ez csak egy kis pont a fogyasztók kiegyensúlyozott étrendjének kialakításában. Az információ, a tudás és a mozgás további kulcsfontosságú tényezők " - magyarázza Hans-Jürgen Moog, aki a REWE saját márkáinak cukorcsökkentési stratégiájáért is felelős.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek