A fiataloknál is az Aldi a legnépszerűbb Németországban

Kereskedelem
Tipográfia

Az Aldi a németek "legnépszerűbb szupermarketje" címet kapta a fiatalok körében, legyőzve versenytársait Rewe-t, Lidl-t és Edeka-t.

A két német lánc az Aldi Süd és Aldi Nord közösen nyerte meg a díjat a 2017-es YoungBrandAwards versenyen, öt másik versenyzővel szemben.

A győztest követi a Rewe, a Lidl, az Edeka, a Kaufland és Penny.

A YoungBrandAwards 27 000 résztvevő online szavazatán keresztül ünnepli a legnépszerűbb márkákat a fiatal német fogyasztók körében. Több mint 11 ezer szavazatot a 13-29 év közöttiek adták le.

"Nagy örömünkre szolgál, hogy a fiatalok lelkesednek az Aldi iránt, és hogy mi lehetünk a legnépszerűbb szupermarket. Fiatal ügyfeleink értékelik termékeinket, jó ár-érték arányukat és modernizált üzleteinket"- mondta Serra Schlesinger, az Aldi Nord vállalati kommunikációjának vezetője.

A hét elején jelentették, hogy az Aldi Süd a történelem legnagyobb befektetési programját tervezi, 2019-ig 3,5 milliárd eurót költ arra, hogy megerősítse német áruházhálózatát.

Szeptemberben az Aldi az Egyesült Királyságban is tarolt, amikor az ország kedvenc szupermarketeként kapta meg a 2017-es Good Food Awards díját, megelőzve a Sainsbury-t és a Waitrose-t, annak ellenére, hogy csak az ország ötödik legnagyobb szupermarketje.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek