Kereskedelem
Tipográfia

A Brit online szupermarket, az Ocado először próbálta ki az általa fejlesztett önjáró autót. Az autó nyolc rendelésnyi hellyel rendelkezik.

Az ügyfélnek saját magának kell kivennie a megrendelést a kocsiból. Az Ocado elmondása szerint ez egy újabb opció lehet a hagyományos kiszállítás mellet.

"Vannak esetek, amikor az emberek azt szeretnék, hogy egyenesen a konyhaasztalara kerüljön az 50 cikkből álló megrendelésük és lehetőleg ne ők cipekedjenek, vannak, amikor online rendelik meg, és ők maguk szeretnék felvenni a rendelést a boltban, és van olyan is, amikor visszaérnek a repülőtérről, és csak néhány dolgot akarnak gyorsan megrendelni"- nyilatkozta Paul Clarke a cég technológiai főnöke.

Ocado auto

Az önjáró pilot autót még csupán tesztelik és ehhez szükséges a pilótafülkében lévő két alkalmazott, akik ellenőrzik a működést. Az autót használó ügyfelek először üzenetet kapnak, amikor az autót előkészítik a megrendeléssel, majd egy másodikat, amikor az autó a környékükön van.

Ha minden jól megy, a rendszer 2019-ben lesz teljesen működőképes, és az Ocado reméli, hogy az más kiskereskedők számára is érdekes lehet, akár az Egyesült Királyságon kívül is.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok