A Douglas parfümériahálózat 2400 európai üzletéből kb. 70-től akar megválni.

Ezek főként Németországon kívüli üzlethelyiségek – nyilatkozta a cég szóvivője.
A Douglas az utóbbi hónapokban részletes vizsgálatnak vetette alá az üzletlánc fiókjait. A vizsgálat során kiderült, hogy 70 üzletnek nincs hosszú távú fejlődési perspektívája, annak ellenére, hogy jelenleg majdnem mindegyik költséghatékony.
Ezért a német parfümériahálózat azt tervezi, hogy 2020 végéig fúzióval, a lejáró bérleti szerződések meg nem hosszabbításával vagy eladással túlad ezeken az üzleteken.
Arra törekszünk, hogy minden dolgozónknak megfelelő alternatív munkalehetőséget biztosítsunk a Douglas-nál – mondta a szóvivő.
A felszabadított eszközforrásokat a Douglas modernizálásra és ún. zászlóshajóüzletek nagyvárosi környezetben történő újbóli megnyitására fordítja.