„Szánj magadra egy kis időt”.  A Coca-Cola European Partners bejelentette, hogy két új jeges tea ízt vezet be Fuze Tea termékeinél a brit piacon, e mellett pedig az új ízek piacra dobását tervezi Európa-szerte.

Az FMCG termékek gyártói az elmúlt évben különbözőképpen fejlődtek, az iparág legnagyobbjai között is találhatunk győzteseket és veszteseket. Ezt a trendet a digitalizáció jelentősen befolyásolta – állítja egy tanulmány.

Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) sörgyárak bejelentette, hogy a harmadik negyedévben a bevételeik 3,6% -kal nőttek, ezzel elérve a 14 700 millió dollárt.

A tejpiacon világszinten és az Európai Unióban is növekvő kereslet mutatkozik - mutatott rá az Agrárgazdasági Kutató Intézet főigazgatója kedden, Velencén a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács VII. nemzetközi tejágazati konferenciáján.

Az év első kilenc hónapjában 3,1 százalékkal, 2,3 millió hektoliterrel csökkent a Németországban termelő sörgyárak és sörfőzdék forgalma a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis hétfőn közzétett adatai szerint.

Az Asda új fénytechnológiát vezetett be a paradicsom termelésének javítása érdekében, ami biztosítja, hogy a zöldség egész évben elérhető legyen.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek