Ipar
Tipográfia

 

A Coca-Cola Co első alkalommal tervezi saját márkanévvel ellátott energiaitalok széles választékának bevezetését, miközben fokozott erőfeszítéseket tesz a hagyományos szénsavas üdítőivel való szakítás és az egészségközpontú trendekre való áttérés érdekében.


A cég a Reutersnek elmondta, hogy új, "Coca-Cola Energy" és "Coca-Cola Energy No Sugar" márkanevű italok bevezetésére készül, melyek természetes eredetű koffein és guarana kivonattal készülnek.
A cég kezdetben közel 17 százalékos részesedést szerzett az energiaitalokat gyártó Monster Beverage Corp vállalatban 2015-ben, mellyel a Coke lett a legnagyobb részvényes, hogy ezáltal a NOS és Full throttle márkákon keresztül megfelelő távolságból vizsgálhassa azt a piacot, melynek addig csak kis szeletében volt jelen.

Forrás:Reuters

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek