Ipar
Tipográfia

Az új ízek bevezetésével, valamint az újonnan tervezett csomagolással és márkázással a Rethink Brands új, 2018 áprilisában megjelent újdonságaival a gyermekeknek szánt ízesített vizek piacán.

A Rethink Water gyártójának célja a palackozott víz kategóriájának megváltoztatása, azzal a céllal, hogy „megszüntesse a 40 milliárd műanyag palackot, amely évente a hulladéklerakókban és óceánokban végzi”.

A Rethink Water cukormentes, bioízesítésű üdítők több mint 10 000 üzletben érhetők el, például a Walmart-, a Kroger- és a Target-láncokban, valamint az olyan e-kereskedőknél is, mint az Amazon és a Jet.

A vállalat alapítása óta a Tetra Pak kartondobozaiba csomagolja vizét. A Rethink 300 ml-es BPA-mentes tartályai 70%-ban papírkartonból készülnek, amely a vállalat elmondása szerint felelősen kezelt erdőgazdálkodásból származó megújuló farostokból készül.

A Rethink Brands felnőttvíz-kínálata 0,5 és 1 literes dobozokban kapható.

A cég nem csak a műanyag palackok fenntartható csomagolási alternatívájaként látja a Tetra Pak dobozokat, hanem úgy vélik, hogy a hagyományos gyümölcslédoboz és szívószál konfiguráció könnyen felismerhető a gyerekek számára. Ugyanakkor a doboz hordozhatóságot és kényelmet biztosít, mivel könnyű az iskolai ebédekhez csomagolni vagy útközben fogyasztani.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek