Ipar
Tipográfia

A folyamatos technológiai fejlődés az elmúlt évtizedekben az élet számos területére begyűrűzött, jelentősen megkönnyítve a hétköznapok során felmerülő kihívások és nehézségek leküzdését.

Bizonyos házimunkák esetén azonban még mindig hajlamosak vagyunk körülményesebb módszerekhez folyamodni ahelyett, hogy a legújabb technológiákat alkalmaznánk.

Melyek a legkevésbé kedvelt házimunkák?

Elkészült a P&G legfrissebb online fogyasztói felmérése a házimunkák elvégzésének szokásairól és kedveltségéről.

A felmérés alapján egyértelműen a vasalás áll a dobogó felső fokán a leggyűlöltebb házimunkák rangsorában (38%). A következő helyen a konyha takarítása áll (35%), mint a második leginkább időigényes és legtöbb lépésből álló házimunka. A ruhamosás a megkérdezettek többsége szerint jóval egyszerűbb feladat (89%), két válaszadóból közel egy (46%) szerint azonban kifejezetten unalmas és időrabló tevékenység, amit háromból egy ember nemes egyszerűséggel utál elvégezni.*

A technológiai újítások élharcosaként az Ariel a kényelmes és praktikus mosási megoldások terén is az élvonalban jár. Az Ariel 3 az 1-ben mosókapszula maximális hatékonyságot nyújt, miközben a használóktól csupán minimális erőfeszítést igényel.

 

"A mosás önmagában nem hosszadalmas folyamat, mégis rengeteg időt vesz el a mindennapokból, hiszen viszonylag gyakori tevékenységről van szó. Szeretnénk, ha fogyasztóinknak minimális időbe és erőfeszítésébe kerülne a házimunka elvégzése, miközben maximális hatékonyságot kapnak. Az idő, amit nyerünk, a házimunkánál fontosabb dolgokkal is eltölthető." – állítja Malgorzata Mejer, a P&G közép-európai szóvivője.

Mit mond, aki kipróbálta?

A felmérés megkérdezte az Ariel 3 az 1-ben mosókapszulát használókat is, és a válaszadók 96%-a állítja, hogy még sosem volt ilyen könnyű a mosás. A használók több mint háromnegyede (78%) szerint jobban védi ruháik anyagát, valamint élénken tartja a színeket (76%). A válaszadók jelentős része szerint így a mosás folyamata élvezetesebb (92%) és egyszerűbb (93%).

 

*A fogyasztói adatokat országos felmérés keretében gyűjtötték össze 6 országban (Egyesült Királyság, Németország, Románia, Spanyolország, Lengyelország), 18–64 éves korosztály körében reprezentatív mintavétel elvégzésével. A mintán belül piaconként azon 100 Ariel 3 az 1-ben mosókapszula felhasználó válaszát vettük alapul, akik a leggyakrabban használtak mosókapszulákat és Ariel termékeket.  A felmérést a P&G Fabric Care for Ariel megbízásából a Bilendi készítette 2017 júniusában.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek