Ipar
Tipográfia

„Szánj magadra egy kis időt”.  A Coca-Cola European Partners bejelentette, hogy két új jeges tea ízt vezet be Fuze Tea termékeinél a brit piacon, e mellett pedig az új ízek piacra dobását tervezi Európa-szerte.


A két új jeges tea íz az Őszibarackos Fekete Tea egy leheletnyi hibiszkusszal, és a Mangós Zöld Tea egy csipetnyi kamillával – közölték a vállalatnál.
A teakeveréket a brüsszeli székhelyű Coca-Cola’s R&D centre-ben fejlesztették ki, és a vállalat közlése szerint 2018 januárjától a brit piacról kiindulva Európa-szerte értékesíteni fogják.
Az óriásvállalat úgy írta körül az új termékeket, mint a gyümölcsös ízek, a gyógynövények és a tea-kivonat fúzióját, mely friss és aktuális tea ízt kínál, új alternatívákat kínálva a jeges tea kategóriában.
A frissítő tea kivonata 100 százalékosan fenntartható forrásból származik, valamint alacsony kalóriatartalmú: az íztől függően 14 – és 19 kalória között mozog 100 milliliterenként.
Az italok 100 ml-e 4 gr cukrot tartalmaz, ami a UK’s Soft Drink Industry Levy – brit üdítőipari társulás – kritériumai alapján ’mentes’-nek számít. A kritérium 5 gr-ot jelöl meg a cukormentes határértékeként.
Az új termék elérhető lesz 400 ml-es PET palackban is január közepétől, márciustól pedig 4X400ml-es csomagolásban is.
A millenárisok a cél
A Coca-Cola elmondása szerint hamarosan 4 millió fontos reklámkampány indul, a televízión, a nyomtatott és online médián keresztül, kóstoltatást és természetesen a közösségi médiát is bevonva, mindezek célja pedig a millenáris fogyasztók elérése.
A kampány a „Szánj magadra egy kis időt” cím alatt fog futni, ami ösztönözni fogja a fogyasztókat arra, hogy lazítsanak egy kicsit rohanó és elfoglalt életükben és frissítsék fel magukat Fuze Teával – mondta el a vállalat.
A Fuze Tea 2012-ben indult el 14 nemzetközi piacon, és milliárd dolláros brenddé nőtte ki magát három év leforgása alatt, és az egyik leggyorsabban növekvő márkává vált – nyilatkozták a vállalatnál.
Több választás
„A fogyasztók ízlésvilága változik, és tudjuk, hogy az emberek jóval nagyobb számú lehetőséget, jóval nagyobb választékot igényelnek az italok terén” – mondta el Simon Harrison, a Coca-Cola European Partners Nagy-Britanniai marketing igazgatója.
„Az új, piacra dobott Fuze Tea fantasztikus lehetőség a portfóliónkban, hogy új kifinomult ízeket kínáljon több embernek, több helyen. Gyorsan reagálunk, mint egy olyan cég, amely nagyszerű ízű termékeket kínál, és amelyeket a fogyasztók imádni fognak” - mondta.
„A jeges tea piaca egy fontos, gyorsan növekvő kategória, melynek aktuális értéke, 47 millió angol font Nagy-Britanniában, és az elmúlt évben 12 százalékkal nőtt” – tette hozzá Harrison. „Hiszünk abban, hogy az idő megfelelő ahhoz, hogy kibővítsük egyre szélesedő portfólióink elérhetőségét, és együtt dolgozzunk kiskereskedelmi partnereinkkel, hogy kihasználhassuk ezt a jelentős növekedési lehetőséget” – nyilatkozta a marketingvezető.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek