A Kantar Worldpanel piackutató válla­lat 2019 harmadik üzleti negyedévére vonatkozó adatai szerint az online élelmiszerkereskedő Ocado 12,6%-os forgalomnövekedéssel Nagy-Britannia leggyorsabban növekvő szupermarkete.

A Lidl is sikeres: a diszkont forgalma az elmúlt 3 hónapban 7,7%-kal emelkedett. Ez bizonyára arra vezethető vissza, hogy a vállalat újonnan nyitott üzleteket: ez a döntés a cég számára az előző évhez képest további, mintegy 500 000 új ügyfelet jelent és a Lidl-t eddigi legmagasabb piaci részesedéséhez (5,9%) segítette hozzá.
Az Aldi 6,2%-kal növekedett, a brit háztartások csaknem 50%-a vásárolt a vállalat üzleteiben. Az Aldi és a Lidl ezzel a magáénak mondhatja a Nagy-Britanniában elköltött minden 7. ­pennyt.

Az úgynevezett „Nagy négyes” (a Tesco, a Sainsbury's, az Asda és a Morrison's) mindegyike veszített piaci részesedéséből. A Tesco 27%-kal ugyan a brit piacvezető marad, de ez az érték csökkent az előző évben elért értékhez (27,4%) képest.