Kereskedelem
Tipográfia

A Rossmann eredményei újra felfelé ívelnek. A vállalat 2018-ban 5,1 százalékos globális értékesítési növekedést ért el 9,46 milliárd euróval.

A külföldi cégek, köztük Lengyelország, az egész csoport értékesítésének 30 százalékáért felelnek.
2018-ban a Rossmann 5,1 százalékkal növelte eladásait 9,46 milliárd eurót érve el. Németországban az értékesítés 4,1 százalékkal nőtt 6,66 milliárd eurót érve el (a korábbi évben 6,4 milliárd euró volt). Ugyanakkor a külföldi cégek (Lengyelország, Magyarország, Csehország, Törökország, Albánia és Koszovó) 7,7 százalékos növekedést értek el, 2,8 milliárd euró az eredményük (az előző évben 2,6 milliárd euró volt). Ezek az országok generálják az egész vállalatcsoport értékesítésének 30 százalékát.
A csoport befektetéseinek nagysága a 2019. új pénzügyi évben 215 millió eurót tesz ki. 200 új üzlet megnyitását tervezik – ebből 110-et Németországban.
A Rossmann 3930 üzletet vezet hét európai országban, és 56 ezer dolgozót alkalmaznak, közülük 33 ezret Németországban.

WP

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek