Díjátadó sajtótájékoztatóval zárult 2014. március 18-án, a Magyarországon egyedülálló környezettudatos üzlet mintaprojekt, melyet a SURVIVE ENVIRO Nonprofit Kft. indított el tavaly márciusában a Magyar Telekom hello holnap! „fenntartható tudatformálás” pályázatának támogatásával.

Megnyitotta kapuit a Brit Kereskedelmi Központ Budapesten a Brit Nagykövetség, a brit kormány Kereskedelemfejlesztési- és Befektetés-ösztönzési Irodája (UK Trade & Investment - UKTI) és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara (BCCH) összefogásával.

A szakemberek szerint szolid növekedés várható a kereskedelemben. A háztartások még mindig nehéz helyzetben vannak, kérdéses, nő-e a fogyasztásuk.   A nagyobb cégek várhatóan növelik majd bevételeiket idén.

Jól indította az évet a KÖKI  Terminál. A rekordévnek tekinthető 2013. után az idei év első két hónapjában 9 százalékkal többen keresték fel a bevásárló központot, mint egy évvel korábban. A kispesti központ idén is kiállításokkal, nyereményjátékkal és blogger versennyel is csábítja a vásárlókat.  

 

A SURVIVE ENVIRO Környezetmenedzsment Tanácsadó Nonprofit Kft. várja szakmai rendezvényére, ahol a zöld üzletben rejlő piaci lehetőségek gyakorlati oldalát ismerheti meg neves cégek és elismert szakértők által bemutatott hazai és nemzetközi példák alapján.

A Tudatos Vásárlók Egyesülete idén januártól indította el Kedvezménykártya programját. Korábbi felméréseik szerint Magyarországon a magukat környezettudatosnak tartó fogyasztók között növekszik a fenntartható termékeket, szolgáltatásokat, kínáló helyek ismerete. Ugyanakkor egyre több vállalkozás működik etikus, környezetbarát módon.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek