Az elmúlt évtizedekben nőtt azok száma, akik fogyasztói döntéseiket fokozott környezeti, társadalmi és etikai tudatossággal hozzák meg. Mi alapján igazodik el, akinek fontos, hogy olyan terméket vásároljon, amelynek gyártása során nem szennyezték a környezetet, nem tesztelték állatokon, bio alapanyagokból vagy újrahasznosított papírból készült?

Hamarosan megjelenik az üzletek polcain a védjeggyel jelölt tojás. A ’Koronás Tojás’ névre keresztelt védjegyet azok a termelők pecsételhetik a tojásra, akik vállalják, hogy megfelelnek a Védjegy Kódexe által állított szigorúbb élelmiszer-biztonsági követelményeknek.

 

 

 

 

 

 

 

 

Budapesti és pécsi üzletek bevonásával március 19-én indult útjára a SURVIVE ENVIRO Nonprofit Kft. Magyarországon egyedülálló környezettudatos üzlet mintaprojektje.

Az egy éves program célja, hogy a budapesti és a pécsi Király utca üzleteinek közös koncepciót adva, környezettudatosságra ösztönözze az üzletek tulajdonosait, dolgozóit, beszállítóit és természetesen vásárlóit is. A versenyben 21 üzlet vesz részt, 12 Budapesten és 9 Pécsett. A mintaprojekt 2014. márciusáig tart.

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek