Általános
Tipográfia

A Magyar Franchise Szövetség a szakma legrangosabb elismeréseit február 1-jén adta át. A Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hazai Hálózat díját idén (második alkalommal) a Diego nyerte el.

A társaság expanziós terveinek megfelelve – a szlovák és román városokban induló új boltok mellett – újabb európai országban bővítette hálózatát: decemberben megnyitotta Csehországban első franchise üzletét; ezzel már 4 országban, 151 áruházzal működik  a régió egyik legnagyobb, magyar központú franchise hálózata.

A díj odaítélésben kiemelt szerepet kapott az, hogy a folyamatos fejlesztések és a termékkínálat bővítése mellett tavaly a Diego három európai fővárosban nyitott új franchise áruházakat: Szlovákiában (Pozsony, Bratislava-Rožňavská) júniusban nyílt meg a második, közel 600 m2 alapterületű áruház; a román fővárosban (Bucureşti Pallady) novemberben indult a pozsonyival szinte azonos méretű, harmadik bukaresti bolt, így ez volt a Diego százötvenedik franchise üzlete. A terjeszkedés során decemberben a cég új országhatárt lépett át azzal, hogy megnyitotta Csehország első Diego áruházát, Prága egyik bevásárlónegyedében (Praha Čestlice) lévő, 800 m2-t meghaladó üzletében.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek