31 millió látogatás, 150 tonna gomba, 1000 tonna kenyér, 5500 tonna csirkehús, 6500 tonna burgonya, 2 millió darab lángos – csak néhány szám az idén 20 éves Fény Utcai Piac életéből, amely szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve mond köszönetet hűséges vásárlóinak.

A mézfogyasztás fontosságáról, a méz élettani hatásairól és táplálkozásunkban betöltött nélkülözhetetlen szerepéről indít közös fogyasztásösztönző kampányt az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC), az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK). A „Legyen minden nap, mézes nap!” szlogent viselő, két hónapon át zajló promóció során különböző rendezvényeken, valamint online és rádiós kampányban népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

Európában a kereskedelem célja, hogy segítse az élelmiszergyártók és a termelők tisztességes árainak és szállítási szerződéseinek kialakítását. A tervet Strasbourgban az Európai Parlament (EP) keddi ülésén " élelmiszer-ellátási láncban a vállalkozások közötti kapcsolatokban előforduló tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok" elleni küzdelemre irányuló bizottsági irányelvjavaslat jóváhagyásával követelték.

A korábbi évekhez hasonlóan az eMAG.hu, hazánk legnagyobb látogatottsággal rendelkező online kereskedője idén is folytatja adományozási programját és támogatja azoknak az állatszerető embereknek a munkáját, akik mindent megtesznek azért, hogy a kisállatok biztonságban és szeretetben éljenek.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek