Hiába áll rendelkezésre elegendő pénz, ha nincs mögötte szakmai tudás és stressztűrő, valamint kapcsolatépítési képesség – derül ki a K&H: üzletet ide! program felméréséből, amely arra kereste a választ, hogy milyen képességek, képzettségek szükségesek egy sikeres vállalkozás működtetéséhez.

A GfK átfogó elemzést készített 32 európai ország kiskereskedelméről, amely elemzésben értékeli a vásárlóerőt, a kiskereskedelem részesedését a háztartások privát fogyasztásából, az inflációt, az értékesítési terület termelékenységét és előrejelzést ad a 2017. év forgalmára vonatkozóan.

Tízből nyolc vásárlónak számít, hogy milyen összetevőket tartalmaznak a kosarába kerülő termékek, igaz ugyan, hogy a végső döntést a személyes tapasztalat és az ár befolyásolják igazán – derült ki a Rendi legfrissebb felméréséből, melyben a magyar háztartások környezettudatosságát vizsgálták.

A fogyasztói árak átlagosan 2,1 százalékkal magasabbak voltak júliusban, mint egy évvel korábban, júniushoz viszonyítva a fogyasztói árak átlaga nem változott - jelentette a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) kedden.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek