A Lidl Magyarország #veledteljes karácsonyi kampányának keretében közösségi média felületein - Facebook és Instagram oldalán - követőivel közösen támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. A hátrányos helyzetű gyermekek támogatását célzó jótékonysági kezdeményezés a mai napon veszi kezdetét és december 16-áig tart.

A Tesco idén is csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Karácsonyi Adománygyűjtő akciójához. Az áruházban vásárlók ezúttal összesen 490 ezer adag étel elkészítéséhez járultak hozzá. Az áruházlánc az előző évekhez hasonlóan a vásárlók felajánlásait kiegészítette az összegyűjtött élelmiszerek értékének 20 százalékával, így további 21 millió forinttal járul hozzá az Egyesület munkájához.

Az éves árbevételének mintegy 10 százalékát realizálja az év utolsó hónapjában a SPAR Magyarország. Az áruházak nyitvatartását a vásárlói igényeknek megfelelően alakították ki, s az áruházlánc idén is széles ünnepi árukínálattal rendelkezik a friss élelmiszerektől kezdve az ajándékokig. A vásárlóknak a vállalat november 28-tól érvényes Ínyenc katalógusa is segítséget nyújt.

A SPAR modernizációs programja keretében teljes egészében felújította a miskolci Szinvapark Bevásárlóközpontban lévő áruházát. A november 29-én nyitó üzletben tágas piactér és INTERSPAR to Go étterem is helyet kapott.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek