A Lidl Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében vásárlóival közösen támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. Az áruházlánc minden, a kampány logójával ellátott Pilos termék értékesítése után három forintot adományoz az éhező gyermekeknek, a mai naptól december 15-ig.

A budapesti Fehérvári úti OMV-töltőállomáson megnyílt az első SPAR express üzlet, amely Magyarországon az első olyan szupermarket, amely töltőállomáson kap helyet. Ez az első lépés annak irányába, hogy töltőállomásokon is elérhető legyen a szupermarketekre jellemző áruválaszték, a szupermarketekre jellemző árszínvonalon.

A magyar élelmiszerek népszerűsítését, marketingjét szolgálja az idén nyolcadik alkalommal megrendezendő Coop Rally, a Coop Csoport országjáró túrája. A szeptember 12-14. között zajló eseményen, több mint 90 autóval versenyző résztvevők a Dunaharasztiból induló és Gyuláig tartó útvonalon a minőségi magyar élelmiszerek gyártói közül többet is felkeresnek.

Laktózmentes tejtermékekkel bővül a Tesco sajátmárkás kínálata. Kiváló minőségű tej, túródesszert, kakaó, tejföl, túró és habtejszín is várja mostantól a tejcukorra érzékeny vásárlókat, méghozzá rendkívül kedvező áron.

Ebben az évben is a minőségi magyar termelésre, termékekre hívta fel a figyelmet a Coop Rally. A versenyen most először Fazekas Sándor, a Vidékfejlesztési Minisztérium vezetője is részt vett.

A cégcsoport Magyarország című matricás albuma saját ötletből, teljes egészében magyar fejlesztésként, holland licensz felhasználásával valósult meg. A kiadvány 65 oldalas és 200 matricának ad helyet. A benne szereplő szinte valamennyi magyarországi állat- és természetfotót a hazai élővilágot évtizedek óta fotózó, elismert magyar fotográfusok készítették.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek