Második alkalommal kapott Superbrands és Business Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A független szakemberekből álló bizottság 2013-ban is érdemesnek találta az áruházláncot a védjegyek viselésére.

Az ország minden Auchan áruházában véradással, értékes nyereményjátékokkal, akciókkal, tortázással, gyermekprogramokkal és számos meglepetéssel készülnek az áruházlánc 15. születésnapjára. Többek között 15+1 személygépkocsit, 150 két fős wellness hétvégét, 150 db 15 ezer Ft értékű Auchan ajándékkártyát nyerhetnek a szerencsés vásárlók.

A dm február 1-én indította útjára dolgozói körében az Egy nap másokért elnevezésű programot. A megmozdulás célja, hogy felhívja a közvélemény figyelmét az önkéntes munka jelentőségére. A program indulása óta több mint 100 lehetőséget kínált a vállalat a dolgozóinak országszerte önkéntes munka végzésére. Ez idáig több mint 30 munkatárs vett részt a programban, és a jelentkezők száma napról napra nő.

94 kisvállalkozás 121 üzlete csatlakozott a Pannon Festék Hálózathoz, amely így összesen mintegy 600 ember munkahelyét tudta megőrizni országszerte. Az összefogást életre hívó Poli-Farbe festék- és vakolatgyár – részben a hálózat sikerének köszönhetően – növelni tudta árbevételét a hanyatlás ellenére is.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek