A németországi drogériák láncolataiban hasonló trendeket figyelhetünk meg, mint amit az élelmiszer-diszkont áruházak alkalmaznak. Azáltal, hogy szűkül a kiskereskedők számára a piac, jobb eladási teljesítményre törekednek négyzetméterenként – olvasható az LZ Retailytics elemzésében.

Az Aréna Mallban nyitotta meg 208. magyarországi üzletét a Rossmann, amely közel 600 négyzetméteren várja a vásárlókat. Az új üzlet a második legnagyobb magyarországi Rossmann drogéria és parfüméria, amely a vállalat dinamikus expanziós stratégiájának részeként valósult meg. 

Új jelölési rendszert vezet be áruházaiban a Lidl Magyarország július közepétől. A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat, ennek köszönhetően a vásárlók könnyen megtalálhatják az ízlésüknek megfelelő terméket.  

5000 nappal ezelőtt, 2004-ben nyitotta meg első 12 áruházát hazánkban a Lidl Magyarország. Ma már 172 üzlettel büszkélkedhet az áruházlánc, ha összeadnánk ezek területét, tizenhétszer fednék le a Hősök terét.

Újabb okos megoldással könnyíti meg vásárlói mindennapjait a Penny Market. A diszkontlánc érdi üzlete mellett nyitotta meg kapuit az ország első pébégázpalack-automatája.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek