Változatos színvilággal, elegáns ragyogással, szőrmével bevont díszekkel, valamint fából és fémből készült dekorációs kellékek széles választékával várja a vásárlókat az Auchan karácsony előtt. Az ünnepi kínálatot a legújabb trendek és a magyar dekorációs szokások alapján állítja össze minden évben az áruházlánc.

Ha népszerűségről és a vásárlói igényekről van szó, októberben és novemberben a sütőtököt nem lehet letaszítani a trónjáról. A Tesco a szezonra idén 11 féle, szinte teljes mértékben magyar termelőktől származó, összességében mintegy 1000 tonna tökkel készült. És ha már tökszezon, a Dél-Alföldön termelt halloween tököt is érdemes a Tescóban keresni.

A dm 25 éves jubileumát ünnepeli idén, egy fontos szervezeti változás is lezajlott a cég életében: Wolfgang Strasser nyugdíjba vonulása után 2018. októbertől Csoknyainé Horváth Gertrud és Görgey András ügyvezetők egyengetik a dm útját a kiskereskedelmi piacon.

Újragondolta üzletegységeinek működését a Praktiker: egységesítette áruházai szortimentjét, valamint hangsúlyt kapott a dekor és lakberendezési termékkínálat a 20 barkácsáruházat működtető vállalatnál. A kisebb alapterületű áruházak felújítása, illetve az új polcrendszerek és látványosabb bemutatóterek kialakításánál a vevői élmény növelésére törekedtek, amitől a Praktiker egyértelmű forgalomnövekedést vár.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek