Üzletlánc
Tipográfia

Az egészségtudatos táplálkozás és az egészséges életmód jelentőségére hívja fel a gyermekek és felnőttek figyelmét a Lidl Magyarország Egészségnap programsorozata, melyen az elmúlt két év alatt 25 alkalommal összesen 45 000 ember, elsősorban kisiskolás gyermekek és családtagjaik vettek részt.

A Lidl Magyarország évek óta kiemelt figyelmet fordít az egészséges táplálkozás és a mozgásgazdag életmód népszerűsítésére. Az általános iskolákban megrendezett Egészségnapok célja, hogy egy-egy nagyobb témakör köré csoportosulva, meghatározott tematika mentén a kisiskolások interaktív formában tanulhassanak az egészséges táplálkozás és az aktív életmód jelentőségéről, megtapasztalják az egészséges életmód előnyeit, a játékosság kapcsán meglássák az abban rejlő lehetőségeket, valamint kellő információkhoz jutva átadják élményeiket, tapasztalataikat, tudásukat szüleiknek, családtagjaiknak.

A családbarát és az egészséges életmódot népszerűsítő programokra a gyerekek mellett szüleik is ellátogathattak, akik ingyenes egészségügyi szűrővizsgálatokon – így szemvizsgálaton, koleszterin- és vérnyomásmérésen, illetve a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének jóvoltából tanácsadásokon vehettek részt, hogy további információkat kapjanak az egészséges életmód fenntartásával kapcsolatban.

A programsorozat sikerét mutatja, hogy az elmúlt két év során közel negyvenötezren látogattak el  az iskolákban megrendezésre kerülő Egészségnapokra, de a Lidl igyekezett minél több az egészséges életmód népszerűsítésével kapcsolatos eseményen is megjelenni, így például a rendezvénysorozat nyáron a Balaton-átúszáson, szeptemberben pedig a Szívünk Napja elnevezésű, több napos egészségközpontú rendezvényen is megtalálható volt.

„A Lidl hosszú évek óta kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos táplálkozást és az egészséges életmódot népszerűsítő programokra. Felelős vállalatként célunk, hogy segítsük a jövő generációját, ezért is hívtuk életre az Egészségnap rendezvénysorozatot, hogy szemléletformáló, edukációs módon járulhassunk hozzá a gyermekek egészségesebb életmódjának biztosításához” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek