Üzletlánc
Tipográfia

5000 nappal ezelőtt, 2004-ben nyitotta meg első 12 áruházát hazánkban a Lidl Magyarország. Ma már 172 üzlettel büszkélkedhet az áruházlánc, ha összeadnánk ezek területét, tizenhétszer fednék le a Hősök terét.

Az eltelt több, mint 14 év során hazánk meghatározó élelmiszeráruház-láncává vált a Lidl Magyarország. Vásárlói elégedettségét pedig jól szemlélteti, hogy ez idő alatt annyi tejet tettek a polcokról a kosarakba, amennyivel közel 258 olimpiai úszómedencét lehetne megtölteni, és majdnem 12 percig zúdulna a Niagara vízesés sziklái között a megvásárolt ásványvíz.  Ha az 5000 nap során értékesített átlagos méretű tojásokat egymás mellé helyeznénk, közel 22-szer tudnánk lefedni az országhatárt, az értékesített liszt mennyisége közel 17 Eiffel torony súlyának felelne meg, az eladott kenyerek pedig annyit nyomnának, mint 83 000 átlagos személyautó.

„A Lidl Magyarország filozófiája az elmúlt 5000 napban nem változott, azonban a kínálat sokat növekedett. Mára 1400 különböző árura bővült szortimenttel igyekszünk vásárlóink igényeit kielégíteni termékfilozófiánk négy alapelvének figyelembevételével: minőségi, friss, egészséges termékeket kínálunk kedvező árakon” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.  

A vásárlói igények és visszajelzések figyelembevétele mellett a vállalat folyamatosan optimalizálja kínálatát, így az utóbbi években új, egészségtudatos, glutén- és laktózmentes, valamint biotermékekkel bővítette termékszortimentjét. A Lidl Magyarország kifejezetten büszke kiváló minőségű saját márkás termékeire is, melyek minőségét számos független termékteszt eredménye és a vásárlók elégedett visszajelzései is igazolnak.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek