Üzletlánc
Tipográfia

A vállalat számos intézkedéssel támogatja munkavállalóit, a társadalmi felelősségvállalás részeként kiemelt terület a munkatársakkal való bánásmód. Az elismerést olyan cég kaphatja meg, amely példaértékű módon a kötelezően előírt juttatásokon túlmenően gondoskodik munkavállalóiról.

A cégnél közel 2700 munkavállalót érintenek azok az intézkedések, amelyeket a zsűri díjjal jutalmazott. A dm egy igazán ember- és vevőközpontú munkahely, ahol a leendő kollégákat támogató közösség, befogadó csapat várja. Olyan munkahelyi kultúrát hoztak létre, ahol egymás munkáját támogatva érik el a sikereket.

logo DUIHK Verlaesslicher Arbeitgeber Megbízható Munkaadó
A most elnyert Megbízható Munkaadó díj odaítélésekor a zsűri több szempontot is figyelembe vett: hét, a humánerő-gazdálkodással kapcsolatos területen kellett részletesen beszámolnia a cégnek a vállalati gyakorlatról és az ennek alapjául szolgáló irányelvekről.
S hogy mit is jelent a megbízhatóság a gyakorlatban? A dm esetében kiszámítható javadalmazást, béren kívüli választható juttatáscsomagokat, ideális munkakörülményeket, belső képzési lehetőségeket, amelyek a teljes bolthálózat, a raktári és a központi irodákban dolgozók számára elérhetők. Az etikus bánásmód mellett kiemelten kezelik a munka-magánélet egyensúlyának megteremtését, a cég elköteleződött a részmunkaidős és rugalmas foglalkoztatás mellett. A új kollégák és a visszatérő kismamák beilleszkedésének segítésére kiemelt figyelmet fordítanak. A vállalat a környezet és társadalom iránt is felelősséget vállal, ez egyre több munkavállaló számára jelent fontos pluszt, amikor állást keres.
A vállalat innovatív megoldásokban is gondolkozik, kidolgoztak például egy dolgozói támogató projektet, amely arról szól, hogy nehéz élethelyzetben a kollégák felhívhatnak egy megadott telefonszámot, ahol külső szakember segítségével komoly problémákkal kapcsolatban kaphatnak iránymutatást.
Egyedülálló kezdeményezésként a vállalat 2017-ben zárta le egy éven át tartó nemzetközi drogerista képzését, az úttörő kezdeményezés célja, hogy a szakma Közép-Európában is a képzési paletta része legyen. A program hosszú távú célja ezen szakkompetencia kialakításával megkülönböztetni a piacon a drogériát.
A nagyívű projektek mellett hétköznapi figyelmességek is segítik a munkahelyi jólét érzését: beszélgetősarok az irodákban, ingyenes kávé és tea a konyhákban, céges busz lehetősége, közösségépítő céges rendezvények.
„Ha a munkavállalók jól érzik magukat, az hatással lesz a munkájuk minőségére és a teljesítményükre is. Nagy figyelmet fordítunk arra is, hogy teljesen eltérő igényei vannak egy Z és egy X generációs munkavállalónak. A dm egy emberközpontú cég, olyan munkahelyért dolgozunk, ahol hiteles kommunikáció, rugalmasság és biztonságos háttér várja a munkavállalókat – hangsúlyozta Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm ügyvezetője.
A vállalat aktív a munkáltatói márka építésében, többféle csatornát kihasználva mutatja be a lehetőségeket a munkavállalóknak: megjelenik ajánlataival a HVG állásbörzén, pályaválasztási kiállításokon, saját online karrierportálon kínál folyamatosan új információkat. Résztb vesznek az utánpótlás képzésében is, szakmai gyakorlatos programjukkal a kereskedelmi pályát teszik vonzóvá a fiatalok számára.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek