Üzletlánc
Tipográfia

2018-ban immár 20 éve, hogy az Auchan Retail Magyarország megnyitotta első hipermarketjét Budaörsön.

Azóta országszerte összesen 20 további áruházat és 18 benzinkutat adott át az áruházlánc, melyeket a következő hat hónapban egy-egy újabb szupermarket és superstore formátumú üzlet követ.

 Az elmúlt két évtizedben az Auchan tapasztalatai szerint nagyot változtak a hazai vásárlói igények: a korábban erőteljesen árérzékeny magyar vásárlók lényegesen minőségorientáltabbá váltak. Ugyancsak erősebb lett az igény az áru frissessége, valamint a nagy választék, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás és a kényelmesebb vásárlás iránt.

Az áruházlánc ehhez igazodva a közelmúltban új formátumú, városon belüli, a napi bevásárlást szolgáló szupermarket és superstore koncepciójú üzletekkel is bővítette hálózatát. A hagyományosan erős hipermarketek szolgáltatásait pedig folyamatosan fejleszti: idén nyáron a budaörsi áruházát alakítja át a frissárut és a gasztronómiát előtérbe helyező kereskedelmi koncepciójának megfelelően.

Az egészséges termékek iránti megnövekedett igény kapcsán tavaly Magyarországon is elindult az Auchan globális, „Az élet kék” programja, amely az egészségtudatos vásárlást, valamint a helyi, jó minőségű termékek népszerűségét támogatja.

A különböző innovációkkal és az új formátumok bevezetésével párhuzamosan az Auchan az online rendelés és a házhozszállítás elindításával tovább bővítette kereskedelmi csatornáit, a terjeszkedést pedig az üllői logisztikai központ fejlesztése tovább segíti majd.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek