Üzletlánc
Tipográfia

A dm Kft. 2018. március 31-én ismét kétszámjegyű, 10 százalékos forgalomemelkedéssel zárta gazdasági évének első félévét, ez 166 millió eurós forgalmat jelent. A vállalat mozgalmas időszakon van túl, elindította on-line webshopját, tavasszal pedig megújítja törzsvásárlói programját.

A vállalat ausztriai cégcsoportja, amelynek tagjai Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Macedónia és Olaszország +8,4 százalékos növekedést ért el 1265 millió eurós forgalommal. A vállalatcsoport ezt az eredményt összesen 1592 üzlettel és 19 002 dolgozóval érte el az elmúlt hat hónapban. A Németországot is magába foglaló teljes konszern szintjén is pozitívan zárta a dm a félévet: 5348 millió eurós forgalmat tudhat a magáénak, ez 5,2 százalékos növekedést jelent.

A cégcsoport tavaly Olaszország fele is terjeszkedett, jelenleg hét városban érik el a vásárlók a drogériát, idén 35 üzlet nyitása szerepel a tervek között.

A dm bolthálózatának fejlesztése Magyarországon is folyamatos, a boltok felújítása mellett Kistarcsán és Szentgotthárdon terjeszkedett a dm új üzletekkel 2017 végén, tavasszal pedig Miskolcon, Budapesten az Illatos úton, illetve az Aréna Mall-ban nyitnak teljesen új üzletet.

A dm 25. születésnapját ünnepli, a jubileum alkalmával májusban nyereményjátékkal lepik meg a vásárlókat, a legszerencsésebb résztvevő egy külföldi családi utazást nyer. A jubileum alkalmával a dm Együtt egymásért társadalmi felelősségvállalás programja keretében 25 civil szervezet kezdeményezését támogatja 500-500 ezer forinttal.  A dm elkötelezetten hisz abban, hogy a civil szervezetek munkájukkal, törekvéseikkel óriási hatást és változást tudnak indukálni a helyi közösségek életében.

Az active beauty programot 2009-ben vezette be a dm, a vásárlók sokrétű kedvezményrendszerrel találkozhattak. Az elmúlt évek kisebb-nagyobb változásai után 2018-ban a program jelentősen megújul, ennek legfőbb oka, hogy új adatvédelmi rendelet lép életbe. A változások során a törzsvásárlói program és a dm tartós ár koncepciója még inkább összhangba kerül, a program tovább egyszerűsödik.  A pontok gyűjtése nem változik, a pontok azonban forintra váltható kedvezményt érnek, amely a vásárlás végösszegéből levonható. A dm bababónusz program jelenlegi formájától elbúcsúzik a vállalat, a családokkal, kismamákkal történő kapcsolattartás magasabb szintre lép. Új lehetőségeket kínálnak számukra, és folyamatosan direktben kommunikálnak velük rendezvényeken, vevőtalálkozókon, nyereményjátékok és partneri együttműködések formájában.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek