Üzletlánc
Tipográfia

Egy német elemző vállalat előrejelzése szerint az Aldi lehet Európa második legnagyobb kiskereskedelmi vállalata 2020-ra, megelőzve olyan cégeket, mint a Carrefour, a Tesco, és a Metro. Nagyon úgy tűnik, hogy az első két helyen a két rivális német diszkont fog állni.

A kutatóintézet, az LZ Retailytics szerint, a hagyományos láncok továbbra is egyre nagyobb nyomásnak fogják érezni a diszkont Aldi és Lidl fejlődését, valamint az online szolgáltatások, így például az Amazon Fresh növekedését.

Aldi present logo

Tavaly az ötödik

Az Aldi tavaly az ötödik helyet foglalta el Európában a láncok között, de az LZ Retailytics azt állítja, hogy ebben az évben túl fogják szárnyalni a Tesco-t, figyelembe véve, hogy a brit lánc hogyan képes kezelni a Brexit következményeit, és a gyengébb fontot. A kutatók szerint az Aldi lehagyja a Metro Csoportot 2019-ben, de előfordulhat, hogy még hamarabb: a Metro két részre szakadása miatt.

A Carrefour jelenleg második helyet foglal el az európai kiskereskedelmi listán, de úgy tűnik az Aldi áldozata lesz 2020-ban. Az elemzés szerint a német diszkont azonban nem fogja elérni az első pozíciót, mert a Schwarz Group (a Kaufland és Lidl anyavállalatat) még mindig messze a legnagyobb.

retaildetail.eu

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek