Üzletlánc
Tipográfia

Kihirdette a Tesco a helyi, jótékony kezdeményezéseket támogató „Ön választ, mi segítünk” pályázatának nyerteseit. Az áruházlánc vásárlói mintegy 3 millió szavazattal választották ki, mely programok nyerjék el a körzetenként 400 ezer forint – országosan összesen több mint 24 millió forint – összegű támogatást.

Legaktívabbak a Gézengúz Alapítvány a Születési Károsultakért támogatói voltak, ők 81 864 darab zsetont dobtak be az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtőkbe. A legtöbb szavazatot pedig a Szeged Rókus körúti Tesco Extra áruházban dobták be a vásárlók.

 A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának célja, hogy országszerte olyan helyi kezdeményezéseket támogasson, amelyek ott fejtik ki jótékony hatásukat, ahol a Tesco vásárlói és munkatársai élnek. A beérkezett pályázatokra országszerte 61 körzetben szavazhattak a vásárlók. Ők 177 helyi civil szervezet ötletére voksolva, több mint 2,9 millió szavazatot dobtak be összesen.

 Az idei programban a gyermekek, fiatalok oktatását, fejlesztését célzó programok bizonyultak a legnépszerűbbnek, a 61 körzetből 32 helyen ilyen témájú kezdeményezés nyerte el a közösség és vele együtt a Tesco támogatását. A vásárlók szavazatainak köszönhetően és a Tesco támogatásával a nyertes civil szervezetek többek között gyerekeknek tanítják meg, hogyan kell helyesen bánni az állatokkal, gondoskodnak az önkéntes tűzoltó-utánpótlás képzéséről és lehetőséget teremtenek értelmileg sérült fiataloknak, hogy együtt kerékpározhassanak ép barátaikkal.  

 Az „Ön választ, mi segítünk” programra összesen 569 civil szervezet pályázott, melyek közül az áruházlánc független szakmai partnere, a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők választották ki a továbbjutókat, majd a vásárlók szavazták meg a nyerteseket.

 Az áruházlánc vásárlói minden vásárlást követően egy darab zsetont kaptak, melyet a számukra legszimpatikusabb szervezet, illetve program neve mellé dobhattak be az áruházakban elhelyezett zsetongyűjtő pontokon. Az egy hónapos szavazási időszak alatt országosan a legtöbb zsetont a Szeged Extra (53 950 darab) és a Székesfehérvár Palota (49 947 darab) hipermarketekben dobták be. A legaktívabbak pedig a sarkadi szupermarket áruház vásárlói voltak, ők a vásárlások 94 százaléka után bedobták a zsetonjukat.

 Országos szinten a legtöbb szavazatot, 81 864 darabot a Gézengúz Alapítvány a Születési Károsultakért gyűjtötte be, de rengetegen támogatták az S.O.S. Krízis Alapítványt (59 941 szavazat) és a Pécsi Kutató-mentő és Tűzoltó Egyesületet (58 087 szavazat) is.

 „Az „Ön választ, mi segítünk” remek példája a dolgozók, vásárlók és a programban résztvevő valamennyi partner összefogásának, melynek célja, hogy pozitív hatással legyünk saját helyi közösségeinkre. Fantasztikus, hogy mennyi mindent tehetünk egy apró zsetonnal. Nagyon jó érzés volt látni a kampányoló szervezetek kreatív akcióit áruházainkban! Egyúttal szeretném megköszönni mindenkinek, aki támogatta őket céljaik megvalósításában, tegyenek így a jövőben is.” - nyilatkozta Bill O’Neill, a Tesco közép-európai vezetője.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek