Üzletlánc
Tipográfia

A dm 2017-ben immáron a harmadik alkalommal vehette át a legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában.

A győztes címeket a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatása alapján ítélik oda. A lista alapjául szolgáló Employer Brand Research reprezentatív kutatásban a megkérdezettek kilenc szempont szerint, többek között a karrierlehetőségek, a továbbképzések, a foglalkoztatás hosszú távú biztonsága, illetve a munka és magánélet egyensúlya szerint is értékelték a cégeket.

Az eredmény alapján immár harmadik éve a kiskereskedelmi szektoron belül a dm-ben szeretnének leginkább dolgozni a válaszadók. A kutatásból kiderült: a korábbi évekhez képest a munkahelyi légkör szerepe jelentősen felértékelődött a munkavállalók körében.

A dm háromévente nemzetközi szinten végez munkatársai körében Dolgozói Elégedettségi Felmérést is, a legutóbbit éppen 2016-ban készítették, a munkatársak 95 százaléka tartja a magyarországi dm-et nagyon jó, korrekt, stabil munkahelynek, büszkék arra, hogy a drogériahálózatnál dolgozhatnak, és szeretnének még évek múlva is a cég alkalmazottai lenni.

„Hiszünk abban, hogy a vállalat sikere a munkavállalókban rejlik, ezért nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a hogy a vállalat sikere a munkavállalókban rejlik, ezért nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a kollégák megbecsülve érezzék magukat, kiegyensúlyozottan végezhessék a munkájukat. A dm szervezeti kultúrája egy nagyon erős összetartó erő, a vállalat alapelveivel és értékeivel szívesen azonosulnak a kollégák” – mondta el a Csoknyainé Horváth Gertrud HR és beszerzési vezető.

A dm a munkatársakkal való etikus bánásmód mellett kiemelten kezeli a munka-magánélet egyensúlyának megteremtését, elköteleződött a részmunkaidős foglalkoztatás mellett. Folyamatos képzési, fejlődési és előrelépési lehetőségeket biztosít a munkatársaknak. A vállalat a környezet és társadalom iránt is felelősséget vállal, ez egyre több munkavállaló számára jelent fontos pluszt, amikor állást keres.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek