Üzletlánc
Tipográfia

Hogyan működik a napóra? A dm 2017-ben pályázatot ír ki óvodáknak, amelyben arra kérik a gyerekeket, készítsenek saját napórát.

A dm Nap gyermekei programja a napvédelem fontosságára hívja fel a figyelmet hetedik éve, 400 óvoda garantáltan naptejet kap ajándékba, a fődíjas óvoda pedig olyan kültéri játékokat, amelyek árnyékoló funkcióval vannak ellátva.

A dm Nap gyermekei programja idén ősi időmérő eszközünket, a Napot állítja a középpontba, s így irányítja a figyelmet egy egyszerű szabályra: amikor nagyon kicsi a gyerekek árnyéka, akkor tilos a napon tartózkodni, ha az árnyék viszont nagyobb, mint a gyermek maga, akkor már biztonságosabb.

A Nap gyermekei kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a gyermekkori napvédelem fontosságára, a kisgyermekkori napégés ugyanis növeli a felnőttkori melanoma kialakulásának veszélyét.  A dm pályázata napóra elkészítését kéri az óvodáktól. A játékos feladat során az ovik szabadon engedhetik fantáziájukat, a pályamű megvalósítása jó alkalmat arra, hogy a gyerekek egyszerű formában ismerjék meg a fény-árnyék jelenségeket, s az idő mérését a Nap segítségével.

A dm a fődíjas ovi játszóterét az óvodával való egyeztetés alapján felújítja, emellett a játékokat árnyékoló funkcióval látja el. Az első 400 pályázó óvoda számára biztosít továbbá a dm és a L’OREAL Magyarország Kft. naptej-támogatást, a leggyorsabban pályázó 100 óvoda pedig kreatív készleteket nyer a STABILO jóvoltából.

A pályázatban központi szerepet kapó napórával a családok a dm UV-ellenőr roadshow-ja keretében is találkozhatnak. A programban a dm partnerei: L’OREAL Magyarország Kft., STABILO, MelanomaMobil, Aranyág Alapítvány.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek