Üzletlánc
Tipográfia

A dm két üzlete is felkerült a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által bevezetett „Pozitív listára”. A drogéria kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a fogyasztók elégedettek legyenek a náluk megvásárolt termékekkel, a nekik nyújtott szolgáltatásokkal, a dm tavaly elindította önálló ügyfélszolgálatát is.

A dm két üzlete került fel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által bevezetett „Pozitív listára”, mert a hatóság által ellenőrzött valamennyi jogszabályi rendelkezésnek megfeleltek. A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya tavaly év végén végezte az ellenőrzést az „Árfeltüntetés és árfelszámítás átfogó ellenőrzése” témában.

A vásárlók elégedettsége a dm üzletpolitikájának fontos pillére, a dm munkatársai közül többen fogyasztóvédelmi referensek is, a vállalat magas színvonalú ügyfélkezelésre törekszik. A dm ügyfélkapcsolatának alapja, hogy a vállalat termékei és szolgáltatásai a vevői elvárásoknak megfelelően állnak a vásárlók rendelkezésére.

A dm 2016 tavaszán a vásárlók elégedettsége érdekében elindította ügyfélszolgálatát, amely munkanapokon áll a vásárlók rendelkezésére, levélben és telefonon is várják a kérdéseket, észrevételeket.

A dm a szolgáltatások fejlesztésére kiemelt figyelmet fordít, a dm tavaly vezette be új applikációját, amelynek segítségével a törzsvásárlók egyetlen érintéssel gyűjthetik pontjaikat, s válthatnak be kuponokat. Az üzletekben free wifit használhatnak a vásárlók, lehetőség van NFC fizetésre is. A dm-nél vásárolt termékeket, ajándékokat térítésmentesen becsomagolják az üzletben. A bevásárlókocsikat a dm nagyítóval szerelte fel valamennyi üzletében, sok boltban gyerekszigetet alakítottak ki a legkisebbeknek. Az üzletekben szájápolási center is megtalálható, ahol a vásárlók kipróbálhatják a megvásárolni kívánt elektronikus fogkeféket.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a dm ellenőrzött üzletei felkerültek a fogyasztóvédelem pozitív példákat felvonultató listájára. A vásárlókkal a dm szoros kapcsolatot ápol, többféle csatornán kommunikálunk velük, az ő visszajelzéseik is nagyon fontosak számunkra, hiszen ezek alapján folyamatosan fejleszthetjük üzleti folyamatainkat” – nyilatkozta az elismerés kapcsán Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek