Üzletlánc
Tipográfia

A tavalyi nagy sikerre való tekintettel november 27-én ismét útjára indul a Lidl Magyarország Adventi Meselánc kezdeményezése azzal a céllal, hogy a vásárlók közreműködésével megszülessen az ország karácsonyi meséje.

 Az advent első vasárnapján induló felelősségvállalási kampány keretében a vállalat arra kéri vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb, legkedvesebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A kapott kifejezések segítségével a kezdeményezés eredményeképpen születik majd meg 2016-ban is a Lidl és az ország karácsonyi története.

Az elbeszéléssel az áruházlánc olyan hátrányos helyzetű gyermekeket szeretne megajándékozni, akik számára nem adatik meg a mindennapi mesehallgatás élménye. A mesét ezért elsőként egy gyermekotthon lakói kapják meg karácsonyi ajándékként Baley Endre költő tolmácsolásában, de illusztrált formában is elérhető lesz a vállalat honlapján annak érdekében, hogy ez a különleges összefogáson alapuló ajándék minél többekhez eljuthasson.

 Aki csatlakozni szeretne az adventi meselánchoz nem kell mást tennie, mint az áruházlánc szórólapjában található kivágható szelvényre felírja az ő szavát és bedobja azt a boltokban kihelyezett ajándékdobozba. A választott kifejezést a Lidl Facebook oldalán található Adventi Meselánc applikáción keresztül is el lehet juttatni. A meselánc online résztvevői csatlakozásukkal mindemellett automatikusan 10 forinttal is támogatják a Jövő Uniója Alapítványt, melynek munkatársai az összegyűlt adományösszegből karácsonyi ajándékokat vásárolnak, s gyermekotthonban élő kicsiket lepnek meg az ünnep alkalmából.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek