Üzletlánc
Tipográfia

Csaknem kétmilliárd forintot fordított a pesterzsébeti INTERSPAR modernizálására a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A főváros XX. kerületében 1998-ban megnyitott, kívül-belül megújult hipermarket új szolgáltatások sorával várja a vásárlóit.

Az idén 25 éves SPAR Magyarország üzlethálózatának folyamatos bővítése mellett minden évben jelentős összeget fordít meglévő üzleteinek korszerűsítésére. Ebben az évben már 20 áruház újult meg és 4 új áruház nyitotta meg kapuit. A SPAR idei beruházásai közül a legnagyobb léptékű a pesterzsébeti INTERSPAR csaknem kétmilliárd forintos modernizálása volt, amelyet ma az átépítést követően új szolgáltatásokkal vehettek birtokba a vásárlók.

„A hipermarket formátumot a SPAR vezette be Magyarországon 21 évvel ezelőtt, amikor Győrben megnyílt az első INTERSPAR. Az elmúlt években fontos eredményt értünk el azzal, hogy a hipermarket szegmens európai visszaesésével szemben Magyarországon növekedést tudtunk elérni. A célunk az, hogy ezt a fejlődést 2016-ban is megtartsuk. Ennek érdekében vásárlási élményt és minőségi szolgáltatásokat szükséges biztosítanunk a régebben épült INTERSPAR-ok esetében is”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

A megújult, összesen 6 ezer négyzetméter alapterületű pesterzsébeti INTERSPAR két bejáraton át közelíthető meg. Eladótere 3500 négyzetméteren több mint 20 ezer terméket kínál vásárlóinak. A fiatalos stílusú, természetes anyagok felhasználásával épített belső tér a SPAR új, nemzetközi szakemberek segítségével megalkotott áruházmodelljét tükrözi, amelyben jól áttekinthetően különülnek el az egyes termékcsoportok. A megvalósult fejlesztéssel egy jövőbe mutató, a változó vevői igényeket szem előtt tartó, innovatív, esztétikus környezetet alakítottak ki, ahol a vásárlás valódi élményt nyújt az áruházba betérőknek.

A vásárlókat a bejáratot követően egy piactér jellegű zöldség-gyümölcs részleg fogadja, ahonnan a látványpékség mellett a friss pékáru zónán keresztül juthatnak el a csemegepultig. A piactér origójában a bio- és reformélelmiszerek kaptak helyet. Az áruprezentáció a legújabb kereskedelmi trendeknek és vevői igényeknek megfelelően változott: az egymáshoz kapcsolódó termékcsoportok a bolt teljes területén már messziről felkeltik a vásárlók figyelmét, és egy helyen találhatóak.

A skandináv dizájnú INTERSPAR Home-Welt az üzlet középpontjában kapott helyet. Az új szépségápolási részleg az attraktív kialakításának köszönhetően már a bejáraton kívülről is jól látható.

A megújult INTERSPAR számos új szolgáltatással várja vásárlóit, a hagyományos kasszák mellett új kasszainformációs rendszer segíti tájékozódásukat. Az új mozgólépcsők és mozgójárdák segítségével a vásárlók még kényelmesebben közelíthetik meg az üzletet a szabadtéri és a fedett parkolóból is. Az áruház előterében pedig mobiltelefon töltőpontot alakítottak ki.

A bejárat mellett SPAR to Go étterem várja a vendégeket, ahol minőségi készételek, szendvicsek és grilltermékek, egészséges saláták között válogathatnak a vásárlók.

A korszerűsítéssel a hipermarket energiafelhasználása is jelentősen csökkent: a modern, jóval magasabb teljesítményű, környezetbarát hűtőtechnika mellett költséghatékony LED világítási rendszert építettek ki a szakemberek.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek