Üzletlánc
Tipográfia

A Tesco vásárlói rekordösszegű, 105 866 750 forintos adománnyal támogatták az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. adománygyűjtő kampányát.

Az adventi időszakban összesen 423 467 db 250 forintos kupont vásároltak online, valamint a kasszáknál. A vásárlók mellett kiemelkedő szerepe volt a kasszákban ülő kollégáknak is, akik lelkes és kitartó munkájukkal aktívan segítették a kampány sikerét, és így a nélkülözőket.

A 2015. november 16. és december 31. közötti adománygyűjtésben országszerte minden Tesco áruház részt vett. A legtöbb kupont, összesen 30 849 db-ot a budapesti Váci úti áruházban értékesítették. Szépen teljesített a békéscsabai, pécsi, szegedi és kaposvári áruház is, ahol áruházanként több mint négymillió forintot gyűjtöttek össze a vásárlók. A rekordhoz azonban minden áruházra és vásárlóra szükség volt, hiszen a legkisebb támogatás is hatalmas segítséget jelent a nehéz helyzetben élőknek.

„A karácsony sajnos nem minden család életében jelenti a terített asztalt, a fűtött szobát, az ajándékozást, vagy a feldíszített karácsonyfát. A vásárlóink és kollégáink segítségével gyűjtött rekordösszegű adománnyal azonban sokak ünnepét szebbé tehettük. Az összegből az Ökumenikus Segélyszervezet az ünnepek után is támogatni tudja a rászorulókat. Büszkék vagyunk, hogy a Tesco vásárlói és kollégái Magyarország legnagyobb adománygyűjtő csapataként segítettek” - mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. ügyvezető igazgatója.

Az Ökumenikus Segélyszervezet tavaly 20. alkalommal indította el a szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtő kampányát, melyhez a Tesco immáron 6. alkalommal csatlakozott, mint a segélyszervezet stratégiai partnere. Az egyre szélesebb ünnepi összefogásnak, és az egyre növekvő összegű támogatásoknak köszönhetően a segélyszervezet egész évben tudja segíteni a bajba jutottakat.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek