Üzletlánc
Tipográfia

PG Lidl2 wLezárult a Procter & Gamble és a Lidl közös jótékonysági programja, melynek eredményeként a kezdeményezők 5 millió forinttal támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programját – a tavalyi kampány után immáron másodszor.

Az adomány 110 rászoruló gyermek fél éves melegétel-ellátását biztosítja. A P&G és a Lidl a program zárásaként egy asztalhoz ültette a támogatott gyerekeket, a kampány két nagykövetét, Oláh Gergő énekest és Berki Krisztián olimpikont, valamint az alapítvány és a sajtó képviselőit.

A kampány keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki a Lidl magyarországi üzleteiben P&G termékeket – többek között Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers márkákat – vásárolt 2015. április és július között, a P&G ugyanis termékenként 10 forintot különített el a célra.

A P&G és a Lidl vezetői ma bejelentették, hogy idén is 5 millió forinttal járulnak hozzá, hogy az éhező gyerekek asztalára meleg étel kerülhessen. A szimbolikus csekket Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől, Oláh Gergő énekestől és Berki Krisztián olimpikontól.

„A P&G-nél elkötelezettek vagyunk a gyermekek jólétéért, célunk, hogy termékeinkkel és fogyasztóbarát újításainkkal megkönnyítsük az emberek mindennapjait a világ minden táján. Örülünk, hogy együttműködhettünk a Lidl-lel, amely hasonló értékek mentén működő, felelős vállalatként segíteni tudta kampányunk sikerét, így a közös gondoskodás jegyében most 110 gyerek mindennapi gondjait sikerült fél évre enyhítenünk.” – mondta Balogh-Simon Zsófia, a P&G közép-európai kereskedelmi marketing vezetője. „Különösen nagy öröm számunkra, hogy meg tudtuk ismételni a tavalyi adománygyűjtés sikerét, melyben kiemelt szerepe van vásárlóinknak. A Lidl Magyarország nevében ezúton is szeretném megköszönni nekik, hogy kezdeményezésünket idén is támogatták.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője. Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke rámutatott, hogy hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik, ezért hiánypótlónak nevezte a támogatást.

A program kezdeményezői Budapesten látták vendégül a támogatásban részesülő 110 rászoruló gyereket egy nyárzáró élménynapra. Minden résztvevő közös asztalnál, együtt ebédelt, Oláh Gergő pedig egy mini koncerttel lepte meg a nap főszereplőit, akik ezt követően fogápolási és iskolaszerekből álló dedikált csomagot vehettek át személyesen a két példaképtől.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek