Üzletlánc
Tipográfia

A karácsonyi vacsora és ajándékok tekintetében az ár mellett egyre fontosabbá válik a minőség is, melynek érdekében akár többet is hajlandóak fizetni a vásárlók.

A Tescóban is a minőség jegyében telik a karácsonyi készülődés: számos exkluzív meglepetésötlettel, egyedi Tesco Finest szaloncukrokkal, széles halválasztékkal várja vásárlóit az áruházlánc. Clubcard tulajdonosokat pedig a szokásosnál több hűségkuponnal lepi meg az ünnep alkalmából a Tesco.

Általánosan megfigyelhető tendencia, hogy a vásárlók egyre több figyelmet szentelnek a termékek árai mellett azok minőségére is, melynek érdekében akár többet is hajlandóak fizetni. Tehát egy felfelé történő elmozdulás tapasztalható a karácsonyi árucikkekre fordított összeg tekintetében. Emellett szintén jellemző, hogy évről évre fokozatosan eltolódik az ajándékok és az egyéb karácsonyi kellékek beszerzése az ünnep irányába. Ennek megfelelően a Tesco a karácsony előtti másfél hétben realizálja legnagyobb forgalmát.

Tavaly a Tesco üzleteiben összesen 343 966 kg lédig és 1 148 504 doboz szaloncukor, 2 284 316 darab figurás édesség, 514 924 Mikulás csomag és mintegy 183 957 adventi kalendárium fogyott. A december eddigi eredményei pedig azt sugallják, hogy az idei számok felülmúlják a fenti mennyiségeket: a vásárlók december 9-ig 197 410 kg lédig és 397 010 doboz szaloncukrot, 2 705 261 darab figurás édességet, 499 631 Mikulás csomagot és 214 340 adventi kalendáriumot vásároltak.

A tavalyi sikeres együttműködés folytatásaként idén a Tesco és a Szamos Csokoládéműhely a hagyományos csomagolású és a válogatott alapanyagokból készített Finest szaloncukrok kibővült választékával várja a vásárlókat.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek