Üzletlánc
Tipográfia

Újabb négy áruházát újította fel a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Ezzel tizenháromra nőtt az idén modernizált üzletek száma. A vállalat több mint 3 milliárd forintot költött a vásárlói elégedettség növelésére, a termékkínálat szélesítésére, valamint a költséghatékonyabb működtetés érdekében elvégzett fejlesztésekre.

Az osztrák családi tulajdonban lévő kiskereskedelmi lánc áruház-modernizációs programjával is bizonyította elkötelezettségét a magyarországi kereskedelmi egységek fejlesztése iránt. A Pest megyei Abonyban 95 millió, Debrecenben 240 millió, a budapesti Pesti úti egység esetében 540 millió, míg Veszprémben 106 millió forintot költött a rekonstrukcióra.

A vidéki városok üzleteiben a költséghatékony szemlélettel felújított eladótérbe újdonságként csemege-, sajt- és húspultok kerültek be és a frissen sütött pékáru is a kínálat részét képezi mostantól. Ezen felül új bútorzatot kaptak a zöldség-gyümölcs és a pékáru részlegek, valamint a csemegepult is. A belső tereket modern burkolatokkal tették barátságosabbá, a teljes világítást pedig LED-izzókra cserélték.

A fővárosi Pesti úton a teljes épület korszerűsítésre került, nyílászárókat cseréltek és felújították a homlokzatot is. Új hűtéstechnikai, gépészeti és elektromos megoldásokat építettek be, a padlófűtési rendszert pedig hővisszanyeréses technológia támogatja. Ebben az áruházban a frissen készült ételeket is kínáló szolgáltatás, a toGo is megtalálható.

Abonyban, Veszprémben és Budapesten december 3-án, Debrecenben pedig december 10-én nyitották meg kapuikat a felújított SPAR áruházak. A rekonstrukcióról mind a fővárosi, mind a vidéki településeken működő áruházak esetében a környező kereslet érezhető növekedése miatt döntött a SPAR Magyarország.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek