Üzletlánc
Tipográfia

A dm immár 20 éve van jelen a magyarországi drogéria piacon. Ezen időszak alatt dinamikus fejlődést ért el, mind expanzióban, mind pedig piacrészesedésben, hiszen egy üzletes diszkont drogériából mára 256 üzlettel rendelkező országos önkiszolgáló jellegű piacvezető hálózattá nőtte ki magát.

A dm Magyarország 245 millió Eurós forgalommal zárta a 2014/15-ös a gazdasági évet (2015.09.30-i árfolyam alapján: 313,32Ft / 1 EUR). A dm kft. továbbra is piacvezető a drogériák tekintetében, a teljes piacon pedig a 2014/15-ös gazdasági évben is megőrizte piaci részesedését. Tartósan alacsony ár politikáját tovább fejlesztette a dm, így 3700 terméket tud vásárlóinak tartósan alacsony áron kínálni. A Mindig megéri koncepció csak egy azoknak a sorában, amelyeknek köszönhetően a dm még szorosabbra tudta fűzni kapcsolatát vásárlóival.


Az elmúlt gazdasági évben az osztrák anyavállalathoz tartozó társországokban, így Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában és Macedóniában a forgalom 6,74 százalékkal, 2 milliárd Euróra nőtt. A dm csoport összforgalma 9,1 milliárd Euró volt az elmúlt gazdasági évben.

A dm büszke arra, hogy 2014 őszén sikeresen megszervezett Árzuhanás kampányát 2015-től tovább tudja erősíteni és ajánlataival, termékkínálatával vásárlóit továbbra is magas szinten tudja kiszolgálni igényeik figyelembe vételével. A koncepció abból fakad, hogy a dm vásárlói számára nem a piacra gyakran jellemző akciós árakat, kiszámíthatatlanul felbukkanó kedvezményes napokat igyekszik szervezni, hanem egy megbízható, alacsonyabb árszinten tartott kínálatot és kedvező vásárlási lehetőséget biztosít a teljes szortimenten.

A dm dinamikus expanziós politikájának köszönhetően három új bolt nyitásának örülhettek a vásárlók. Az elmúlt évben 15 üzletet kibővített, hatot pedig felújított a vállalat. Az üzletek nyitásakor egyedi kedvezményekkel, játékokkal és programokkal lepi meg vásárlóit a drogéria, így a boltnyitások valódi eseményekké váltak a helyi közösségek életében. 
A dm üzletei folyamatosan megújulnak, idén új kerékpártároló dizájnnal kedveskedett kerékpáros vásárlóinak a drogéria, év végétől a dm munkatársai pedig megújult munkaruhában várják a vásárlókat.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek