Üzletlánc
Tipográfia

Egy hónapon belül a harmadik felújított áruházát adta át a vásárlóknak a SPAR Magyarország csütörtökön.

Két fővárosi egység modernizálása után ezúttal egy salgótarjáni üzletet korszerűsítettek. Az átalakítás 103 millió forintba került.

A vásárlókat számos változás fogadja az újranyitás után. Az eladótér költséghatékony felújításon esett át: csemege-, sajt-, hús- és baromfipult került be az üzletbe újdonságként, illetve mostantól helyben sütött pékárut is kínálnak.

A salgótarjáni áruház energetikai hátterét is korszerűsítették: az eladótérben LED világítás kapott helyet, a meglévő hűtőkre pedig üvegajtókat szereltek.

Több száz millió forintot költ a SPAR idén hazai áruházainak rekonstrukciójára. Az osztrák családi tulajdonban működő vállalkozás az év eddig eltelt időszakában kilenc vidéki és budapesti üzletet újított fel. E folyamat során a termékkínálat bővülése és a vásárlói elégedettség növelése mellett az energiatakarékosságra is hangsúlyt helyeznek.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek