Üzletlánc
Tipográfia

A Lidl Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében vásárlóival közösen támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. Az áruházlánc minden, a kampány logójával ellátott Pilos termék értékesítése után három forintot adományoz az éhező gyermekeknek, a mai naptól december 15-ig.

A Lidl Magyarország újra adománygyűjtő akcióba kezdett, ezúttal a megjelölt, Pilos márkanevű magyar tejtermékek árából termékenként három forintot juttat el a Gyermekétkeztetési Alapítványnak. Az Alapítvány a „Lidl Mindenki Ebédel” programjának keretében biztosítja a rászoruló gyermekek étkezését.

„Mi a Lidl-ben fontosnak érezzük azt, hogy tegyünk valamit, amitől az éhező gyerekeknek jobb lehet” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „Ezért döntöttünk úgy, hogy élünk a rendelkezésünkre álló lehetőségekkel, és segítünk azokon, akik leginkább rászorulnak a támogatásra” –tette hozzá.

A Lidl esetében nem ez az első alkalom, hogy vásárlói bevonásával segíti az Alapítványt, az elmúlt években több alkalommal szervezett adománygyűjtő akciót, akkor a vásárlók által összegyűjtött összeget duplázta meg. A mostani alkalommal a magyar beszállítók tejtermékeinek fogyasztására buzdítja vásárlóit, hiszen így a magyar termékek vásárlásával segíthetnek az éhező gyerekeken.

Az adománygyűjtő akció országszerte 158 Lidl áruházban folyik, a mai naptól nyolc héten keresztül.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek