Üzletlánc
Tipográfia

A magyarországi dm azonos boltszám mellett 12%-os forgalmi növekedést ért el az egy évvel ezelőtti féléves eredményéhez képest, így sikeres gazdasági félévet tudhat maga mögött a drogéria.

Ausztriában, és leányvállalatainál, Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában, és Macedóniában a dm 7,9 százalékos forgalmi növekedést ért el (árfolyam-különbözettel kiigazítva plusz 7,8 %), összesen 1,08 milliárd eurós forgalommal. Konszernszinten a 12 európai országban, ahol a dm jelen van, 6,8 százalékos növekedést tudhat magáénak a drogéria a 2015/16-os gazdasági év első felében; ez 4,78 milliárd eurós forgalmat jelent (árfolyam-különbözettel nem kiigazított).

A dm tovább folytatja üzletei megújítását

A dm növekedése nem csupán a bevételek oldalán mutatkozik meg, más területen is tetten érhető: 2015 március. 31 óta a konszern országaiban 133 új üzletet nyitott (ez 4,2 százalékos növekedést jelent), a dm dolgozóinak száma összesen 2348 fővel emelkedett.
Magyarországon 2274 munkavállaló dolgozik jelenleg a drogériánál, 255 üzletben várja a dm a vásárlókat. A dm minőségi expanziós politikájának köszönhetően a hazai üzletek folyamatosan újulnak meg, szebb külsővel és még szélesebb szortimenttel várja a drogéria a vásárlókat.  Nagy hangsúlyt fektet a dm a boltképek további fejlesztésére, az elmúlt fél évben tucatnyi üzlet újranyitásán várta a dm a vásárlókat, a megújított, kibővített üzletekben a mozgáskorlátozott vásárlók is kényelmesen vásárolhatnak.

A dm-nél az elmúlt fél évben és továbbra is a Mindig megéri koncepció áll a középpontban. A drogéria megbízható, alacsony árszinten tartott kínálatot és kedvező vásárlási lehetőséget biztosít a teljes szortimenten.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek