Üzletlánc
Tipográfia

A gyerekek helyes fogápolással kapcsolatos ismereteik bővítése céljából a dm rajzpályázatot hirdet magyarországi általános iskolák részére.

A program célja, hogy 10.000 db fogápolási kezdőcsomagot osszanak szét a pályázaton pozitív elbírálás alá eső iskolák első osztályos tanulói között. Fődíjként az első helyezett iskola egy egész napos ingyenes
fogászati szűrést nyer az első osztályos tanulók számára, ami az iskolában kerül megszervezésre. A minőségi szájápolási termékeket forgalmazó Colgate-Palmolive Magyarország Kft. az elismert Colgate márkával szakmai partnerként a kampány mellé ált. A pályázat részleteiről a www. mosolygofogacskak.hu oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők,
ahol a pályázatok leadására is lehetőséget biztosít a drogéria.

„Előző évben első alkalommal szerveztük meg ezt a programot. Az első tapasztalatok, és vásárlóink visszajelzései meggyőztek bennünket arról, hogy idén nagyobb volumenben kell gondolkodnunk. Így most a pályázaton keresztül szeretnénk megismertetni a gyerekekkel a helyes fogápolás fontosságát. Ezért az elbírálás során fontos szempont, hogy az iskolák első osztályos tanulóit milyen arányban tudták bevonni a pedagógusok. Hiszen minél több első osztályos rajzol, annál több gyermekhez jut el a program üzenete.”- nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketig és PR menedzsere.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek