Az idei eMAG Black Friday akció indulásakor, ma reggel 7 órakor, 130 ezer látogatót regisztrált a webáruház oldala. Az első órában több mint 39 ezer megrendelés érkezett, közülük 12 ezer az első 15 percen belül. A csúcsidőszakban egyidejűleg 170 ezer látogató böngészte az eMAG.hu kínálatát – közölte a cég.

Egyre több üzlet csatlakozik ugyan Magyarországon is a fekete péntekhez, a részt vevő hazai boltokról azonban nincs országos összesítés, a statisztikában pedig eddig nem látszott nagy kiugrás a kiskereskedelmi forgalomban, de az akciókat kínáló üzletek forgalma - elsősorban az online üzleteké - ilyenkor jelentősen nő - mondta Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára az MTI-nek.

Véget ért az idei Coop Rally

Minőség, megbízhatóság, élelmiszerbiztonság, egészségtudatosság, a középpontban pedig a magyar fogyasztó – ez volt az egyik fő üzenete a 11. Coop Rally-nak, amelynek kétnapos rendezvénysorozata ma este zárult Velencén.

A bérek növekedéséhez, a gazdaság fejlődéséhez elengedhetetlen a termelékenység és a versenyképesség fokozása, ebben pedig kulcsszerepet játszhat a kereskedelem is – hangzott el az Európai Kereskedelem Napján, ahol idén is rangos szakmai díjakat adtak át.

Az Agrármarketing Centrum, a Földművelésügyi Minisztérium, a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal és hét kereskedelmi áruházlánc az almafogyasztást népszerűsítő promóciós programot indít.

Újra elstartol a Coop Rally

Idén tizenegyedik alkalommal rajtol el a hazai élelmiszeripar legszínvonalasabb szereplőit bemutató rendezvénysorozat, a Coop Rally. A magyar élelmiszertermékeket népszerűsítő szakmai programot a COOP Gazdasági Csoport szervezi, amely a hazai kereskedelem egyik legfajsúlyosabb szereplőjeként mindig is a feldolgozókkal partnerségben működött.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek