Esemény
Tipográfia

A vállalat forgalma elérte az 516,4 milliárd forintot, amely 5,2 %-kal magasabb érték a 2015-ös évhez képest. A SPAR Magyarország üzlethálózatának fejlesztésére az idei évben 23 milliárd forintot fordít, melynek keretében összesen 24 áruház újul meg és várhatóan 5 új áruház nyitja majd meg kapuit.

2016-ban a vállalat közel 20 milliárd forintot költött beruházásokra, melynek köszönhetően 24 üzletet alakítottak át és 4 új üzlettel bővült a hálózat. Két új üzletben, a Budapesten található pesterzsébeti INTERSPAR-ban és a Kerepesi úti SPAR-ban éttermet is kialakítottak. 2016 végén 345 SPAR szupermarket és 32 INTERSPAR hipermarket működött országszerte a SPAR logó égisze alatt. A SPAR 13 ezer munkavállalójával évek óta az ország egyik legnagyobb foglalkoztatója.

Franchise hálózat: 100 üzleten is túl

Szeptemberben érte el a bűvös százat a SPAR franchise program üzleteinek száma. 2016-ban 43 új franchise áruház nyílt a SPAR partner program keretében: 13 SPAR market, 23 OMV-SPAR express, és 7 SPAR partner egység. 2016 év végén összesen 116 üzlet működött a partnerségi programban, és a SPAR 81 magánkereskedővel kötött szerződést országszerte. A folyamatosan bővülő franchise hálózat ma már több mint 1300 embernek ad munkát, a boltok forgalma éves szinten meghaladja a 30 milliárd forintot. A franchise üzletek 52 százaléka a fővárosban található.

Aktív szerep a képzés és toborzás terén

Az évente több mint 30 millió kilogramm sertéshúst értékesítő SPAR Magyarország az egyetlen kiskereskedelmi vállalat, amely saját húsüzemmel rendelkezik Magyarországon. A korábban csak húsfeldolgozó-üzemként működő egység ma már szakmai műhelyként is funkcionál: a képzések során 24 frissáru területvezető, 53 Top eladó, 216 hálózati munkatárs és 30 franchise partner sajátította el a hentes- és húspult szakmai fogásait. A siker kulcsa a munkatársakban rejlik, ezért kiemelten fontos a szakmai felkészültségük, ezt vallja a SPAR. A vállaltnál folyamatosan képzik a különféle területeken dolgozó kollégákat. A kiskereskedelemben egyedülálló módon, a potenciális munkavállalók közvetlen és hatékony elérése érdekében a SPAR decemberben megnyitotta első Karrier irodáját Budapesten, a Nyugati téri szupermarketben, ahol két HR-szakértő várja az érdeklődőket.

Saját márkák – bővülő beszállítói megállapodások

A vállalat mintegy 2300 saját márkás terméket tart a választékában, több mint húsz féle márkanév alatt. A tavalyi évben is folyamatosan bővült a termékek köre, hála a beszállítói megállapodások bővülésének. A diszkont kategóriát megcélzó S-Budget termékek árukkal, a SPAR márkatermékek széles választékukkal, a SPAR Natur*Pur Bio, a SPAR Free From vagy a SPAR Vital termékek pedig speciális ismérveikkel (bio, glutén- vagy laktózmentesség) elégítik ki a vásárlók különböző igényeit. A cég 2016-ban bevezetett új termékcsaládja, a Veggie by NENI nem kizárólag a húsmentes életmód kedvelőit célozza meg, hanem azokat a vásárlókat is, akik szeretik kipróbálni az új ízeket, ételeket.

A cég CSR politikájának fontos eleme a sparsegitokezek.hu, amely átláthatóságot biztosít a vállalatnak, a támogatottak pedig egyenlő esélyekkel pályázhatnak. Tavaly közel háromszáz támogatási, adományozói megkeresés érkezett, amelyekből több mint száz kedvező elbírálásban részesült. Ennek köszönhetően összesen huszonkét millió forint került felosztásra különböző szervezetek, intézmények között.

Díjnyertes Supershop

Tavaly a „Global Brand Excellence – Best Loyalty Program Award” díjat nyerte el a SuperShop, mely hazánk legnagyobb többpartneres pontgyűjtő hűségprogramja. A rangos nemzetközi elismerést a SuperShop program innovatív szolgáltatásaival és a fogyasztók életének szinte minden szegmensét lefedő kínálatával nyerte el áprilisban.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek